Wednesday, October 7, 2009

Aku kembali merepek...taj suka gi mati ah.....

Dah lama aku x update blog, the thing is aku dah naik mlas nak update sebenarnya lagipun hidup aku tak menarik pun nak dijadikan bahan untuk orang baca...tapi memandangkan sekarang ni aku tengah cuti semester aku rasa aku sambung balik la update blog haku neh....

Oraite sekarang aku nak mula merepek balik....For your information aku sekarang dah start degree(balik)...hehehhehe....and you know what no matter where u go, people are the same...first and foremost akan ada abang2 dan akak2 indie dan retro....gig sana gig sini...anak seni la katakan....aku dah naik muak da tgk insan2 macam ni....pffttt indie sana indie situ , aku rasa korang ni ada masalah la...masalah mental yang menunjukkan yang korang ni sebenarnya teringin nak "fit in" dalam society...mungkin masa kecik2 dulu korang ni outcast dan terpinggir....masalah ikut trend ni mmg masalah biasa dalam masyarakat " bumiputera" kita ni....takda hero kut nak dijadikan teladan, itu yang sampai Mawi pun diangkat menjadi ikon masyarakat layu kita ni....

next we move on to golongan2 "typical malay"...golongan2 yang obses dengan pekida, 3 line, line maxis dan sebarang jenis line yang boleh dibuat modal minda tersempit mereka tu....aku kesian tgk diorang ni...duduk kat pekan tapi pale hotak macam baru turun gunung....dengan gaya salam terkepit2 hingga jenis salam macam orang lumpuh...aku mmg paling menyampah dengan golongan2 bangsat macam ni....hahahahah....susah sangat ke nak salam betul2...???? korang ada pernah jumpa tak orang macam ni??? fak up giler siot....pantang ditegur....

finally fenomena slr.... oh shit i really hate these people...i mean u guys splashed a lot of cash on expensive cameras but in the end takat amek gambar point and shoot...watafak la weh...????baik korang beli camera murah2 jer....kalau takat nak gaya aku sarankan korang pg la sedekah duit korang yg banyak tu kat masjid ke, kat jiran kita indonesia tu ke( dont get me started on them).....



No comments: